Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/10857
Title: El marketing digital y las estrategias on line de las microempresas colombianas
Title in english: The digital marketing and online strategies of the Colombian microenterprises
Author: Gómez Burgos, Jaime Edilson
Date: 13-Dec-2013
Abstract: En la actualidad las empresas pueden ofrecer diversidad de productos y servicios a sus clientes debido al crecimiento del número suscriptores de Internet y la masificación de dispositivos móviles que han mejorado la comunicación, el acceso a la información y han permitido que las microempresas realicen el diseño de estrategias comerciales y publicitarias de marketing en la web con el objetivo de incrementar su volumen de ventas, obtener mayor participación en el mercado y aumentar su margen de beneficio, asimismo las compañías deben esforzarse por satisfacer las necesidades de sus consumidores para crear una fidelización de marca.
Abstract: Nowadays companies can offer variety of products and services to its customers due to the growing number of Internet subscribers and massification of mobile devices that have improved communication, access to information and have allowed microenterprises made the design of commercial and advertising strategies of marketing on the web in order to increase its sales volume, gain greater market share and increase its profit margin, also the companies should strive to meet the needs of its consumers to create brand loyalty.
Keywords LEMB: INTERNET (RED DE COMPUTADORES)
COMERCIO ELECTRONICO – ADMINISTRACION
MICROEMPRESAS – MERCADEO
Appears in Collections:Administración de Empresas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
documento academico marketing digital.pdfArchivo principal1.82 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Formato de autorizacion.pdfformato de autorizacion210.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.