Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/10985
Title: Relación del marketing en la gestión pública
Title in english: Relationship marketing in public management
Author: Vega Castellanos, Erica Liseth
Date: 4-Dec-2013
Abstract: Este ensayo propone un acercamiento a la realidad que se vive en Colombia en cuanto a la prestación de los servicios públicos, el servicio que ofrecen estas entidades públicas a los consumidores que en este caso son los ciudadanos y la posición que tienen los mismos frente a estos servicios, a la relación que hay de un producto y/o servicio en las entidades del estado son los servicios públicos que se ofertan como la salud, la educación, servicios públicos domiciliarios agua, luz, comunicaciones.
Abstract: his test proposes an approximation to the reality that one lives in Colombia as for the presentation of the public services, the service that these public entities offer to the consumers who in this case are the citizens and the position that they have the same opposite to these services, the relation that exists of a product and / or service in the entities of the condition they are the public services that are offered as the health, the education, public domiciliary services it waters down, light, communications.
Keywords LEMB: MERCADEO
ADMINISTRACION PUBLICA
SERVICIOS PUBLICOS
Appears in Collections:Finanzas y Administración Pública

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ENSAYO RELACION DEL MARKETING CON LA GESTION PUBLICA.pdf237.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.