Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/11456
Title: Cambio de actitud alternativa clara para el mejoramiento del servicio al cliente.
Title in english: Changing attitude clear alternative for the improvement of customer service.
Author: Rubiano Bautista, Carlos Mauricio
Date: 5-Mar-2014
Abstract: Este ensayo quiere generar una critica constructiva, del problema de servicio evidenciado en Allianz Seguros, se aclara que no se este criticando el manejo actual de la compañía, sino por lo contrario, se realiza un análisis de las falencias actuales y se presenta una propuesta para dar solución a dicho tema.
Abstract: This paper wants to generate constructive criticism, the problem of service demonstrated at Allianz Insurance, clarifies that this is not criticizing the current management of the company, but on the contrary, an analysis of the current failures is performed and a proposal is submitted for to solve this issue.
Keywords LEMB: SERVICIO AL CLIENTE
ADMINISTRACION DE EMPRESAS
ADMINISTRACION DE MERCADEO
LEALTAD DEL CONSUMIDOR
Appears in Collections:Alta Gerencia

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ensayo final especilaización 2014 (1).pdf248.9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.