Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/11994
Title: La comunicación asertiva como ventaja competitiva
Title in english: Assertive communication as competitive advantage
Author: Avendaño Ortiz, Heidy Karina
Date: 2-May-2014
Abstract: El presente ensayo es de tipo expositivo, en el se pretende explicar la importancia de la comunicación organizacional y como el trabajar con un adecuado nivel de comunicación puede impactar directamente en el mejoramiento de la cultura en las organizaciones. Se definirá el tema de la comunicación asertiva y las ventajas competitivas que una adecuada comunicación genera a las organizaciones, buscando proveer la información necesaria para que las organizaciones Colombianas puedan corregir los problemas de comunicación que tienen actualmente, mediante técnicas de Comunicación.
Abstract: This essay is expository, intended to explain the importance of organizational communication and how to work with an appropriate level of communication can impact directly on the improvement of culture in organizations. Theme assertive communication and the competitive advantages that generates adequate communication to organizations seeking to provide the information to the Colombian organizations to correct communication problems they currently have, using communication techniques will be defined.
Keywords LEMB: COMUNICACION EN ADMINISTRACION
COMUNICACION ORGANIZACIONAL
ADMINISTRACION DE EMPRESAS
Appears in Collections:Administración de Empresas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
La Comunicación Asertiva como ventaja Competitiva.pdf244.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.