Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/12040
Title: Estrategias de mercadeo para impulsar la comercialización de carros eléctricos en Bogotá
Title in english: Marketing strategies to promote the commercialization of electric cars in bogota
Author: Hennessey Lizcano, Alejandra
Date: 27-Mar-2014
Abstract: Este trabajo se realiza para analizar las ventajas y desventajas de introducir carros eléctricos en la ciudad de Bogotá, así como las diferentes estrategias de mercadeo que pueden ser implementadas para lograr su comercialización en el mercado colombiano, y el impacto que se generaría sobre el medio ambiente.
Abstract: This work is performed to analyze the advantages and disadvantages of introducing electric cars in Bogotá city, also the different marketing strategies that can be implemented to achieve commercialization in the Colombian market, and the impact that would generate. environmental .
Keywords LEMB: AUTOMOVILES - MERCADEO
VEHICULOS ELECTRICOS - MERCADEO
ANALISIS DE MERCADO
Appears in Collections:Mercadeo de Servicios



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.