Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/13647
Title: Propuesta de mejoras del servicio al cliente en las entidades financieras
Title in english: Proposed improvement of customer service in financial institutions
Author: Ortiz Herrera, Luz Aida
Date: 3-Feb-2015
Abstract: En este artículo se aborda el diseño de una propuesta de mejoramiento de la calidad en el servicio al cliente en una entidad financiera con el fin de aumentar la participación en el mercado financiero por la preferencia y reconocimiento entre las entidades financieras del sector y lograr la diferenciación debido al excelente servicio brindado al cliente
Abstract: In this paper the design of a proposal for improving the quality of customer service at a financial institution in order to increase participation in the financial market preference and recognition among financial institutions in the sector and achieve differentiation addresses due to the excellent customer service provided
Keywords LEMB: INSTITUCIONES FINANCIERAS - COLOMBIA
BANCOS - SERVICIO AL CLIENTE
Appears in Collections:Alta Gerencia

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TRABAJO DE GRADO FINAL ORTIZ HERRERA LUZ AYDA.pdf723.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.