Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/13673
Title: Importancia del servicio al cliente en un call center
Title in english: Importance of customer service in a call center
Author: Pacheco Vargas, Dora Isabel
Date: 5-Dec-2014
Abstract: Servicio al cliente en un Call center, cada día juega un papel muy importante para la sociedad y para todas las organizaciones, constituyéndose en el foco de la cultura social, económica y por consiguiente un enfoque total para toda una organización y sus funcionarios; donde cada uno de ellos desempeñan algún rol y se aseguran de que todas las cosas salgan bien, para que el cliente reciba un buen servicio esté satisfecho y vea que se cumple con sus expectativas y solicitudes y para toda las personas que ofrecen su trabajo al servicio vean y encuentren el verdadero valor para esta reconocida labor.
Abstract: Customer service in a call center, every day plays a very important for society and for all organizations role, becoming the focus of social, economic culture and therefore a total focus for an entire organization and its officials; where each play a role and ensure that all things go well, so that customers receive good service are satisfied and see that it meets your expectations and requests and for all those who offer their work to the service see and find true value for this recognized work
Keywords LEMB: SERVICIO AL CLIENTE
VENTAS POR TELEFONO
SATISFACCION DEL CONSUMIDOR
Appears in Collections:Administración de Empresas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPORTANCIA DEL SERVICIO AL CLIENTE EN UN CALL CENTER.pdf218.13 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.