Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/14195
Title: El marketing como estrategia de crecimiento en economías emergentes por parte de la cadena de almacenes
Title in english: As the Marketing Strategy Growth in Emerging Economies by Chain Stores
Author: Graffe Cruz, Silvia Viviana
Date: 4-Mar-2016
Site: Calle 100
Abstract: En la actualidad la competencia en los mercados es más difícil, la globalización ha hecho que las empresas tengan que seguir lineamientos diferentes e innovadores, todas las instituciones dedicadas a mercadear han tenido que ser flexibles a los cambios, lo que incluyen nuevos retos.
Abstract: Today, the market competition is more difficult, globalization has made companies have to follow different and innovative guidelines, all dedicated to market institutions have had to be flexible to changes, which include new challenges.
Keywords LEMB: ADMINISTRACION DE MERCADEO
DESARROLLO ECONOMICO
PLANIFICACION DEL MERCADEO
Appears in Collections:Administración de Empresas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GraffeCruzSilviaViviana2016.pdf1.07 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.