Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/14330
Title: El valor del servicio en las organizaciondes de bienes y servicos
Title in english: The value of service in goods and services organizations
Author: Lotta Gómez, Giovanni
Date: 2-Sep-2016
Site: Calle 100
Abstract: En este escrito, se establecen conceptos del servicio y su valor determinante en la evolución desde la década de los años 80, tanto de la teoría como en la práctica de las estrategias de administración actual cuando se habla de servicio dentro de las organizaciones y lo que esperan los clientes de este particular valor agregado.
Abstract: In this paper, concepts of service and determining value in evolution are established since the early 80s, both theory and practice strategies current administration when it comes to service within organizations and what customers expect from this particular value added.
Keywords LEMB: ADMINISTRACION DE EMPRESAS
APTITUD CREADORA EN LOS NEGOCIOS
EXITO EN LOS NEGOCIOS
Appears in Collections:Administración de Empresas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LottaGomezGiovanni2016.pdf216.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.