Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/14420
Title: Impacto del servicio postventa de las marcas de vehículos de alta gama del mercado nacional colombiano, entre los años 2013 y 2015
Title in english: Impact of the Aftersales Service of Luxury Vehicles on the Colombian Market From 2013 to 2015
Author: Cock López, Guillermo
Date: 21-May-2016
Site: Medicina
Abstract: En el documento se evidencia el impacto del servicio postventa en las marcas de vehículos de alta gama entre 2013 y 2015 teniendo en cuenta el incremento en las ventas, y evaluando si existe una correlación positiva entre estas y la satisfacción del cliente.
Abstract: Analysis of the aftersales impact on luxury cars from 2013 to 2015 taking into consideration the increase on sales and evaluating if there is a direct correlation with these and client satisfaction.
Keywords LEMB: AUTOMOVILES - COMERCIO
SERVICIO AL CLIENTE
MERCADEO
TECNICAS DE VENTAS
Appears in Collections:Alta Gerencia

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CockLopezGuillermo2016.pdf860.79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.