Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/14474
Title: El consumidor como principal ente de la responsabilidad social empresarial
Title in english: The Main Consumer Agency Of Corpotate Social Responsibility
Author: Cuellar Castro, Martha Stephania
Date: Jun-2016
Site: Calle 100
Abstract: La presente investigación pretende mostrar como el cliente y el consumidor son de gran importancia a la hora de juzgar los productos y servicios que ofrecen las organizaciones, ya que las prácticas de RSE (Responsabilidad Social Empresarial), siempre empezaran por los mismos consumidores siendo exigentes con los productos que quieren recibir, esto se debe a que muchas veces las organizaciones quieren satisfacer las necesidades de los clientes sin importar si pasan por encima de la ley, por encima de otras personas u otras organizaciones o al mismo tiempo afectan al medio ambiente con estas prácticas.
Abstract: This research aims to show how the Customer and are Consumer great importance when judging the products and services provided by organizations , since the practices of RSE ( Corporate Social Responsibility) , always begin by the same consumers being picky products they want to receive, This queue must Many times organizations want to meet the needs of customers pecan Import if they pass above the law , above other persons or other organizations O: while affecting the environment with these practices .
Keywords LEMB: CONSUMIDORES
RESPONSABILIDAD SOCIAL
PREFERENCIAS DE LOS CONSUMIDORES
Appears in Collections:Alta Gerencia

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CuellarCastroMarthaStephania2016.pdf310.27 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.