Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/14508
Title: La innovacion como estrategia de competitividad empresarial
Title in english: The Innovation such Strategy for Business Competitiveness
Author: García Gelvez, Laura Xiomara
Date: 25-May-2016
Site: Calle 100
Abstract: Esta investigación se basa en el análisis de la innovación estratégica como competitividad empresarial. Se realizó la investigación del concepto de innovación y competitividad con sus principales características. Además se analizaron los diferentes niveles de competitividad enfocados a los 8 pasos prácticos para la implementación de un proceso de innovación. Esta investigación le permitirá al lector establecer de manera clara retos para afrontar el desarrollo tecnológico de sus competidores.
Abstract: This research is based on analysis of strategic innovation as an enterprise competitiveness. We research the concept of innovation and competitiveness with its major characteristics. Besides the different levels of competitiveness focused at 8 practical steps for the implementation of an innovation process were analyzed. This investigation will allow the reader to establish clearly challenges to face the technological development of its competitors.
Keywords LEMB: INCUBADORAS DE EMPRESAS
COMPETITIVIDAD
PLANIFICACION EMPRESARIAL
Appears in Collections:Alta Gerencia

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GarciaGelvezLauraXiomara.2016.pdf825.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.