Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/14664
Title: Análisis de las marcas propias dentro del mercado retail en Colombia
Title in english: Analysis of private brands in the retail market in Colombia
Author: Díaz Galvis, Manuel Gabriel
Cubillos Sanabria, Miguel Antonio
Date: 1-Apr-2016
Site: Calle 100
Abstract: Son muchas las preguntas que surgen en el estudio de los problemas derivados del mercado de marcas, y es deber de las ciencias jurídicas realizar el análisis de cada uno de ellos, esta publicación busca dar luces a dos de los problemas hallados en el campo de la propiedad intelectual más concretamente respecto las marcas.Al hablar de marcas, específicamente de marcas propias, se debe analizar la capacidad distintiva, de individualización y distinción que cada una de ellas debe cumplir respecto de sus competidores en el mercado. competidores en el mercado.
Abstract: There are many questions that arise in the study of the problems arising from market brands, and it is the duty of legal science the analysis of each of them, this publication seeks to shed light on two of the problems encountered in the field of intellectual property more specifically about the marcas.Al talk about brands, own brands specifically, we should analyze the distinctive capacity, individualization and distinction that each must meet over its competitors on the market.
Keywords LEMB: ALMACENES AL POR MENOR
PROPIEDAD INDUSTRIAL
COMPETENCIA DESLEAL
Appears in Collections:Derecho

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MANUEL GABRIEL DIAZ GALVIS.pdf1.36 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.