Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/14795
Title: Perfil del docente de Lecto-escritura en Ciclo I del IED Complejo Educativo Integral Sopó CEIS
Title in english: Literacy teacher profile Cycle I IED Complejo Educativo Integral Sopó CEIS
Author: Real Téllez, Sandra Milena
Date: 15-Sep-2016
Site: Campus UMNG
Abstract: Esta investigación aborda el tema del desempeño docente atendiendo a su perfil didáctico en los procesos de lecto-escritura en el ciclo I del Complejo Educativo Integral de Sopó, (CEIS) con el fin de optimizar los procesos de aprendizaje significativo en los estudiantes de los grados 1° y 2°, que corresponden a este ciclo de educación básica.
Abstract: This research addresses the issue of teacher performance based on their educational profile in the process of literacy in the cycle I of the Comprehensive in the COMPLEJO EDUCATIVO INTEGRAL SOPÓ CEIS, in order to optimize the processes of meaningful learning in students in grades 1st and 2nd, corresponding to this cycle of basic education.
Keywords LEMB: PERSONAL DOCENTE
FORMACION PROFESIONAL DE MAESTROS
ESCRITURA - ENSEÑANZA
Appears in Collections:Educación

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RealTéllezSandra Milena2016.pdfTesis1.63 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.