Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/15036
Title: Mujeres empresarias en Colombia: construcción de su imagen a partir de los discursos académico y periodístico
Title in english: Entrepreneurs women in Colombia: building their image in the academic and journalistic speeches
Author: Ordóñez Mosquera, Maritza
Date: 12-Jun-2016
Site: Calle 100
Abstract: Partiendo de reconocer a la mujer como un actor que hace parte de la arena empresarial, esta investigación intentó identificar la imagen que han venido construyendo parte de la academia y algunos medios de comunicación escritos en relación a la mujer empresaria y las repercusiones que esto puede tener en su iniciativa y emprendimiento empresarial.
Abstract: This paper tried to identify the image that have been building part of the academy and some print media about entrepreneurs women and the impact this may have in their initiative and entrepreneurship
Keywords LEMB: MUJERES TRABAJADORAS
PARTICIPACION EN LA ADMINISTRACION DE EMPRESAS
EQUIDAD DE GENERO
Appears in Collections:Gestión de Organizaciones

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OrdonezMosqueraMaritza2016.pdf995.47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.