Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/15199
Title: La Humanización En El Servicio, Como Determinante En La Cultura Organizacional Del Sector Salud
Title in english: Humanization Service, As Determining The Organizational Culture In Health Sector
Author: Herrera Guerrero, Blanca Catalina
Date: 7-May-2016
Site: Calle 100
Abstract: Esta investigación fue orientada, en la evidente deshumanización actual en la prestación de servicios de salud en Colombia, y cómo ésta desencadena una serie de problemas, no solo para quienes debe padecer tratos no dignos, injustos e irrespetuosos, sino también para el entorno que rodea el sistema de salud: empresas, entes de control y medios de comunicación entre otros
Abstract: This research was focused on the current apparent dehumanization in providing health services in Colombia , and how it triggers a series of problems, not only for those who must suffer unworthy , unfair and disrespectful treatment, but also to the surrounding environment the health system : companies , control agencies and media among others
Keywords LEMB: SERVICIO AL CLIENTE
CAMBIO ORGANIZACIONAL
ADMINISTRACION DE SERVICIOS DE SALUD
Appears in Collections:Mercadeo de Servicios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HerreraGuerreroBlancaCatalina2016.pdf761.59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.