Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/15265
Title: Educación y servicio: Determinantes en la participación y fidelización de los asociados en los Fondos de Empleados en Colombia
Title in english: Education and service: Determinants of participation and loyalty partners Fondos de Empleados in Colombia
Author: Forero Matínez, Andrea Marcela
Date: 7-May-2016
Site: Calle 100
Abstract: El Estado colombiano fomenta la economía solidaria para promover alternativas de desarrollo y generar empleo. El análisis del microentorno permite identificar algunas oportunidades de mejora, originadas por deficiencias en la educación de los asociados que son gestores y usuarios, particularmente por falta de capacitación solidaria y, por no desarrollar las actividades de marketing tendientes a promover la fidelización de los asociados.
Abstract: The Colombian government encourages solidarity economy to promote alternative development and create jobs. Microenvironment analysis identifies some opportunities for improvement, caused by deficiencies in the education partners who are managers and users , particularly training and lack of solidarity , not develop marketing activities aimed at promoting loyalty.
Keywords LEMB: FONDO DE EMPLEADOS
LEALTAD DEL CONSUMIDOR
PREFERENCIAS DE LOS CONSUMIDORES
Appears in Collections:Mercadeo de Servicios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ForeroMartinezAndreaMarcela2016.pdf260.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.