Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/15833
Title: Propuesta para gestionar los conflictos escolares y promover el liderazgo a partir del conocimiento de la inteligencia emocional
Title in english: Proposal to Manage School Conflict and Promote Leadership from Knowledge of Emotional Inteligence
Author: Pérez Peralta, Claudia Marcela
Date: 6-Dec-2016
Site: Calle 100
Abstract: Tomando como referencia,problemáticas actuales relacionadas a los conflictos escolares y familiares, con un grado significativo de conductas de violencia dentro del contexto escolar y familiar, se puede decir que trabajar la resolución asertiva de conflicto,requiere el fortalecimiento afectivo y emocional de los niños y niñas, del respeto mutuo y de la cooperación e interrelación de los alumnos,docentes y familias en la I E D Integrado la Calera sede Rural Buenos Aires.
Abstract: Taking as a reference actual problems related to school and family conflicts,with a significant degree of violent conduct within and school and family context, requires the fortification of individual and group communication,with mutual respect and with the cooperation and interrelation of alumni,tecahers and families from I E D Integrand la Calera seed Rural Buenos Aires
Keywords LEMB: LIDERAZGO
SOLUCION DE CONFLICTOS
INTELIGENCIA EMOCIONAL
Appears in Collections:Educación

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PEREZ PERALTA CLAUDIA MARCELA 2017.pdfTESIS1.99 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.