Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/15967
Title: Implementación de estrategias de venta y mercadeo como parte integral de las pymes frente a frutos exóticos de Colombia como lo es el Acai O Naidi, Asi como la responsabilidad social empresarial frente a este negocio
Title in english: Implementation of sales and marketing strategies as an integral part of smes against exotical fruits of colombia as is Acai or Naidi as well as the corporate social responsibility against this business
Author: Rincón Moreno, Karen Liseth
Date: 30-Jan-2017
Site: Calle 100
Abstract: A lo largo de los años se hace indispensable una alimentación saludable, aprovechando que Colombia cuenta con una riqueza en fauna y flora (el segundo país de Sur América); este documento se basará en la implementación de una estrategia de marketing para implementar el consumo del Açai o Naidí una fruta originaria de selva húmeda, que posee grandes propiedades naturales. Así mismo, dar a conocer la Responsabilidad Social Empresarial de trabajar con comunidades del Amazonas y el Pacifico Colombiano, haciéndoles entender que pueden vivir de esta fruta exótica y dejar la tala de árboles y la caza ilegal.
Abstract: Over the years a healthy diet is essential, taking advantage of Colombia has a rich fauna and flora (the second country in South America); this document will be based on the implementation of a marketing strategy to implement consumption Açai berry or Naidí an original rain forest, which has large natural properties. Likewise, publicize Social Responsibility of Business to work with communities in the Colombian Amazon and the Colombian Pacific, making them understand that they can live this exotic fruit and stop deforestation and illegal hunting.
Keywords LEMB: FRUTAS - VENTAS
FRUTAS - MERCADEO
RESPONSABILIDAD SOCIAL
Appears in Collections:Alta Gerencia

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RinconMorenoKarenLiseth2017.pdfEnsayo de Grado de Alta Gerencia777 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.