Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/16250
Title: Caracterización del sector bancario en Colombia durante el periodo 2014 - 2015: Principales retos del servicio al cliente
Title in english: Characterization of the banking sector in Colombia during the period 2014 -2015: Main challenges of customer service
Author: Caro Ruiz, Nancy Juliana
Date: 4-Apr-2017
Site: Calle 100
Abstract: El presente artículo de reflexión tiene como objetivo caracterizar el sector bancario en Colombia durante el periodo 2014 – 2015, identificando los principales retos del servicio al cliente, para tal efecto se desarrollará a partir de una metodología de tipo analítico descriptivo, con recolección de información obtenida de la Superintendencia financiera de Colombia, se soporta en las reflexiones de Frederic Mishkin y la Ley 1328 de 2009 por la cual se especifica el tema de la protección al consumidor financiero.
Abstract: This article aims to characterize the banking sector in Colombia during the period 2014 - 2015, identifying the main challenges of customer service, for that purpose will be developed from a methodology of descriptive analytical type, with collection of information Obtained from the Financial Superintendence of Colombia, is supported in the reflections of Frederic Mishkin and Law 1328 of 2009 by which the subject of the protection to the financial consumer is specified.
Keywords LEMB: SERVICIO AL CLIENTE
SERVICIOS BANCARIOS
BANCOS - ADMINISTRACION
Appears in Collections:Gestión de Desarrollo Administrativo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CaroRuizNancyJuliana2017.pdfArtículo de reflexión659.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.