Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/16510
Title: Implementación del Marketing Digital como herramienta de competitividad en Mipymes, específicamente en la micro y pequeña empresa, dentro del mercado colombiano para atraer, conocer y mantener nuevos segmentos de clientes
Title in english: Implementation of Digital Marketing as a tool for competitiveness in Mipymes, especifically in the micro and small company, within the colombian market to attract, know and maintain new segments of customers.
Author: Huanillo Casallas, Marco
Date: 30-Apr-2017
Site: Calle 100
Abstract: Aplicación de sencillas estrategias de marketing Digital a las Mipymes en BOGOTÁ (Micro y pequeñas empresas) a través de herramientas SEM Y SEO entre algunas mencionadas.
Abstract: Application of simple digital marketing strategies to Mipymes in BOGOTÁ (Micro and small companies) through SEM and SEO tools among some mentioned.
Keywords LEMB: MERCADEO POR INTERNET
PEQUEÑA Y MEDIANA EMPRESA
LEALTAD DEL CONSUMIDOR
Appears in Collections:Mercadeo de Servicios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HuanilloCasallasMarcoAntonio2017.pdfTrabajo Final1.3 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.