Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/16544
Title: Análisis comparativo de las estrategias de mercadeo: un enfoque de las principales empresas dedicadas al retail en Colombia
Title in english: Comparative analysis of marketing strategies: an approach to major enterprises dedicated to retail in Colombia
Author: Hernández Velandia, Omar Javier
Date: 13-May-2017
Site: Calle 100
Abstract: Analizar desde un enfoque macro las estrategias de mercadeo de las diferentes superficies o grandes cadenas de ventas de productos del consumo masivo que permita entender el por qué su constante dinamismo en desarrollar y ejecutar estas estrategias y el por qué el éxito que tienen unas y el fracaso que tienen otras al incentivar a los consumidores por sus gustos y motivaciones para asistir y/o comprar en cada uno de estos diferentes establecimientos.
Abstract: Analyze from a macro approach the marketing strategies of different surfaces or large chains of products sales of mass consumption that allows you to understand why their constant dynamism in developing and implementing these strategies and why the success they have and failure Which have other incentives to consumers for their tastes and motivations to attend and / or buy in each of these different establishments.
Keywords LEMB: COMERCIO MINORISTA
ADMINISTRACION DE MERCADEO
LEALTAD DEL CONSUMIDOR
Appears in Collections:Mercadeo de Servicios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HernandezVelandiaOmarJavier2017.pdfEnsayo868.74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.