Show simple item record

dc.contributor.advisorAcosta Sahamuel, Judith Alexandra
dc.coverage.spatialCampus UMNGspa
dc.creatorLeón Rodriguez, Felipe Alejandro
dc.date.accessioned2018-10-09T16:57:34Z
dc.date.accessioned2019-12-26T21:16:10Z
dc.date.available2018-10-09T16:57:34Z
dc.date.available2019-12-26T21:16:10Z
dc.date.created2018-08-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10654/18075
dc.description.abstractEl tema de la integralidad educativa no puede abordarse únicamente desde los marcos internacionales, también deben contemplarse las disposiciones gubernamentales de intervención económica y politizar los contenidos de los programas curriculares.spa
dc.formatpdfspa
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.languagespaspa
dc.language.isospaspa
dc.publisherUniversidad Militar Nueva Granadaspa
dc.rightsDerechos Reservados - Universidad Militar Nueva Granada, 2018spa
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/spa
dc.subjectEstandares Internacionales de Educaciónspa
dc.subjectNormas Internacionales de Información Financieraspa
dc.titlePasando del nivel público al profesional: una perspectiva desde los IESspa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisspa
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessspa
dc.subject.lembEDUCACION SUPERIORspa
dc.subject.lembNORMAS INTERNACIONALES DE INFORMACION FINANCIERAspa
dc.publisher.departmentFacultad de Ciencias Económicasspa
dc.type.spaTrabajo de gradospa
dc.creator.emailfelipeleon1809@hotmail.comspa
dc.description.abstractenglishThe issue of educational integrality can not be tackled solely from international frameworks, governmental provisions of economic intervention and politicizing the contents of curricular programs must also be contemplated.spa
dc.title.titleenglishPassing from the public level to the professional: a perspective from the IESspa
dc.subject.keywordInternational Education Standardsspa
dc.subject.keywordInternational Financial Reporting Standardsspa
dc.publisher.programContaduría Públicaspa
dc.creator.degreeContador Públicospa
dc.source.bibliographicCitationMcPeak, D., Pincus, K. V., & Sundem, G. L. (2012). The international accounting education standards board. Issues in Accounting Education, 27(3), 743-750. Retrieved from http://www.econis.eu/PPNSET?PPN=728881314spa
dc.source.bibliographicCitationComments due: February, 2 9, & 2012.Exposure draft july 2015 october 2011spa
dc.thesis.levelPregradospa
dc.thesis.disciplineCiencias Económicas - Contaduría Publicaspa
dc.type.dcmi-type-vocabularyTextspa
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersionspa
dc.rights.creativecommonsAtribución-NoComercial-SinDerivadasspa


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Derechos Reservados - Universidad Militar Nueva Granada, 2018
Except where otherwise noted, this item's license is described as Derechos Reservados - Universidad Militar Nueva Granada, 2018