Show simple item record

dc.contributor.advisorAcosta Sahamuel, Judith Alexandraspa
dc.contributor.authorLeón Rodriguez, Felipe Alejandrospa
dc.coverage.spatialCampus UMNGspa
dc.date.accessioned2018-10-09T16:57:34Z
dc.date.accessioned2019-12-26T21:16:10Z
dc.date.available2018-10-09T16:57:34Z
dc.date.available2019-12-26T21:16:10Z
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10654/18075
dc.description.abstractEl tema de la integralidad educativa no puede abordarse únicamente desde los marcos internacionales, también deben contemplarse las disposiciones gubernamentales de intervención económica y politizar los contenidos de los programas curriculares.spa
dc.format.mimetypeapplication/pdfspa
dc.language.isospaspa
dc.rightsDerechos Reservados - Universidad Militar Nueva Granada, 2018spa
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/spa
dc.titlePasando del nivel público al profesional: una perspectiva desde los IESspa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisspa
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessspa
dc.subject.lembEDUCACION SUPERIORspa
dc.subject.lembNORMAS INTERNACIONALES DE INFORMACION FINANCIERAspa
dc.publisher.departmentFacultad de Ciencias Económicasspa
dc.type.localTrabajo de gradospa
dc.description.abstractenglishThe issue of educational integrality can not be tackled solely from international frameworks, governmental provisions of economic intervention and politicizing the contents of curricular programs must also be contemplated.eng
dc.title.translatedPassing from the public level to the professional: a perspective from the IESspa
dc.subject.keywordsInternational Education Standardsspa
dc.subject.keywordsInternational Financial Reporting Standardsspa
dc.publisher.programContaduría Públicaspa
dc.creator.degreenameContador Públicospa
dc.description.degreelevelPregradospa
dc.publisher.facultyCiencias Económicas - Contaduría Publicaspa
dc.type.dcmi-type-vocabularyTextspa
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersionspa
dc.rights.creativecommonsAtribución-NoComercial-SinDerivadasspa
dc.relation.referencesMcPeak, D., Pincus, K. V., & Sundem, G. L. (2012). The international accounting education standards board. Issues in Accounting Education, 27(3), 743-750. Retrieved from http://www.econis.eu/PPNSET?PPN=728881314spa
dc.relation.referencesComments due: February, 2 9, & 2012.Exposure draft july 2015 october 2011spa
dc.subject.proposalEstandares Internacionales de Educaciónspa
dc.subject.proposalNormas Internacionales de Información Financieraspa
dc.publisher.grantorUniversidad Militar Nueva Granadaspa


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Derechos Reservados - Universidad Militar Nueva Granada, 2018
Except where otherwise noted, this item's license is described as Derechos Reservados - Universidad Militar Nueva Granada, 2018