Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/6648
Title: Caracterización del modelo de gestión de calidad ISO 9001:2008 en una empresa de telecomunicaciones de Bogotá
Title in english: Characterization management model ISO 9001: 2008 in a telecommunications company Bogotá
Author: Aroca Cardozo, Miguel Angel
Date: 10-Aug-2015
Site: Calle 100
Abstract: La gestión de la calidad como un elemento estratégico de la administración moderna implica que para alcanzar estándares de calidad internacionales, en las organizaciones se implementen modelos de gestión que les permitan estructurar procesos y enfocarse en alcanzar competitividad en su sector (Sansalvador, Trigueros, & Reig, 1999; González, 2011)
Abstract: The quality management as a strategic element of modern management implies that achieving international quality standards in organizations management models that allow them to structure processes and focus on achieving competitiveness in the sector (Sansalvador, Trigueros, & Reig are implemented 1999; González, 2011)
Keywords LEMB: NORMA ISO 9000 - CONTROL DE CALIDAD - NORMAS TECNICAS
ASEGURAMIENTO DE LA CALIDAD - NORMAS TECNICAS
Appears in Collections:Administración de Empresas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ArocaCardozoMiguelAngel2015.pdfdo106.59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.