Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/7154
Title: Influencia de las redes sociales sobre el comercio electrónico en Colombia, 2010-2014
Title in english: The influence of social networks on electronic commerce in Colombia , 2010-2014
Author: Guzmán Cifuentes, Jeselle Alexandra
Date: 21-Oct-2015
Site: Calle 100
Abstract: Las redes sociales han tenido tanta influencia sobre la cotidianidad de las personas, al punto de que las empresas, se han enfocado en utilizarlas como un medio para impulsar su marca, sus productos, su reputación y la promoción del comercio electrónico. Este ensayo describe algunas de las características de esta nueva tendencia para el caso colombiano y se realiza un análisis econométrico sobre las compras en internet realizadas en Colombia con respecto a los internautas colombianos.
Abstract: The social networks have a lot of influence over the people, the enterprises have focused in its use like a way to impulse their brand, products, reputation and the promotion of the e-commerce. This essay describes some of the characteristics of this new trend for the colombian case and an econometric analysis on buying using internet in colombia
Keywords LEMB: REDES SOCIALES
COMERCIO ELECTRONICO
Appears in Collections:Economía

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
INFLUENCIA REDES SOCIALES.pdf681.97 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.