Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/7194
Title: Mercadeo relacional y gestión de calidad para las empresas como estrategia del marketing
Title in english: Relational marketing And Quality Management for Companies such as Marketing Strategy
Author: Valderrama Fernández, Jonny Mauricio
Date: 6-Nov-2015
Site: Calle 100
Abstract: Dar conceptos claros acerca de que es la calidad, así como que es el mercadeo relacional y como el trabajo conjunto de estas dos puede ayudar a lograr la excelencia organizacional.
Abstract: Give clear concepts about what is quality, what it is the relationship marketing and how the joint work of these two can help achieve the organizational excellence.
Keywords LEMB: MERCADEO RELACIONAL
ASEGURAMIENTO DE LA CALIDAD
CALIDAD TOTAL EN ADMINISTRACION
Appears in Collections:Administración de Empresas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mercadeo Relacional Y Gestión De Calidad Para Las empresas.pdfEnsayo diplomado334.98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.