Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/7404
Title: La gerencia de mercadeo y la planeación estratégica
Title in english: Marketing management and strategic planning of the company
Author: Castaño Perico, Edwin Camilo
Date: 23-Jul-2015
Site: Calle 100
Abstract: Se puede deducir una vez estudiadas las posiciones y conceptos de los diversos autores, que en gran parte del éxito o fracaso de una compañía depende del gerente de mercadeo buscando consenso con otros departamentos y tener en cuenta el capital humano que tiene a su disposición. Para una buena administración es necesario tener un planteamiento y una estrategia cuidadosamente analizada y ponerla en practica, ya que una idea puede también conducir a un fracaso rotundo.
Abstract: It can be deduced once studied the positions and concepts of the various authors, much of the success or failure of a company depends on the marketing manager looking for consensus with other departments and consider the human capital that is available. For good management is necessary to have a carefully considered approach and strategy and implement it as an idea can also lead to a complete failure.
Keywords LEMB: ADMINISTRACION DE MERCADEO
PLANEACION ESTRATEGICA
Appears in Collections:Administración de Empresas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CastañoPericoEdwinCamilo2015.pdfENSAYO236.91 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.