Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/7880
Title: Neuromarketing como ventaja competitiva en el diseño de espacios comerciales
Title in english: Neuromarketing as competitive advantage in the design of commercial spaces
Author: Pacheco Torres, Pamela
Date: 23-Nov-2015
Site: Calle 100
Abstract: Las estrategias de mercadeo cada vez son más complejas debido a la gran facilidad que tienen los consumidores hoy en día de adquirir información de los productos o servicios que desean adquirir, tienen además la posibilidad de obtener opiniones y calificaciones de personas que han adquirido estos productos o servicios previamente al rededor del mundo y tomar decisiones frente a una compra basados en experiencias de clientes reales, por esto el uso del neuromarketing se ha convertido en pieza clave para las grandes marcas.
Abstract: Marketing strategies are becoming more complex due to the great ease with which consumers today to acquire information about products or services they want to purchase , also have the possibility to get opinions and qualifications of people who have purchased these products or previously services around the world and make decisions about a purchase based on experiences of actual customers , so the use of neuromarketing has become instrumental for major brands .
Keywords LEMB: PREFERENCIAS DE LOS CONSUMIDORES
COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR
Appears in Collections:Mercadeo de Servicios

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