Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10654/7890
Title: Estrategias de gestión de la relación de clientes como herramienta para la toma de decisiones en la alta gerencia de las pymes y grandes empresas
Title in english: Customer relationship management As a tool for the taken decition in the high managment on the pymes and the big enterprises
Author: Chaves Barrera, Jorge Enrique
Date: 26-Jan-2016
Site: Campus UMNG
Abstract: Los CRM son herramientas estratégicas que permiten visualizar un panorama amplio de nuestra organización para la toma de decisiones, es de gran utilidad, muy valorada en la alta gerencia debido a la gran variedad de módulos que abarca las principales áreas de la organización, permite fidelizar y mejorar las relaciones con nuestros clientes. Este documento pretende atraer la atención de los lectores para ampliar la gama de opciones de aplicaciones informáticas que se conocen en el mercado.
Abstract: Today companies are looking to be increasingly profitable and for that they implement new strategies, day a day they pretend to achieve recognition and positioning in the economic sector in which they work, increase profits is the goal of all of them, being profitable overcoming financial difficulties surpassing the competition. To this end organizations have realized the importance of loyalty and winning new customers that allow a balance that will last over time.
Keywords LEMB: TOMA DE DECISIONES
RELACIONES CON LOS CLIENTES
PEQUEÑA Y MEDIANA EMPRESA
Appears in Collections:Alta Gerencia

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CRM as a tool.pdf863.24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.